måndag, april 20, 2009

Nöjd

Nu har jag städat igenom lägenheten och plockat i ordning lite här och var. Det är så skönt när man har det gjort. Nu jag jag avnjutit en "lyxig" middag i form av kungsörnens ideal makaroner, mamma scans köttbullar och heinz ketchup. Sen ett glas med lättdryck, persika/apelsin. Det är den tråkigaste maten som finns, men det är smidigt. Funderar bara på hur jag ska stå mig på det till efter kl 22.00 ikväll. Får nog köpa något ätbart på jobbet.
Har letat efter oranga detaljer till vardagsrummet men jag hitta inte mycket. Har blivit less på hur det ser ut här hemma, vill piffa till det lite nu när det är vår och allt.

Jag ser inte fram emot att jobba idag för att kundernas epg kommer släckas ner och de kommer inte få tillbaka den, det kommer vara många sura kunder som man ska ta itu med och höra deras gnäll på hur dyrt och dåligt allt är. Byt till någon billigare leverantör då om det finns?!
Nu ska jag äta lite glass!

1 kommentar:

Malin sa...

Kom till Vetlanda och handla orangea saker på Ogräset för fasen! Vi har en massa fint! Hahaha, jag måste ju göra reklam!