fredag, april 24, 2009

Pjucks




I eftermiddag har vi gått i varenda skobutik inne i stan. Jag skulle ha ett par jättesnygga ballerina från Nilsons som jag hade tittat ut men de var slut i strl 38, och det är jag fortfarande besviken över.

Nu kom jag istället hem med två par skor, jag skulle bara ha ett par men Olle övertalade mig att ta båda. Men det känns inte riktigt hundra, såg ett par jättesnygga gladiatorsandaler på Vagabond sen som jag hellre att lagt pengarna på. Vi får se hur jag löser det. Jag köper alltid dubbelt nu för tiden verkar det som. Dubbla jeansjackor, skor och sen har jag köpt ett par nya byxor och beställt ett par exakt likadana. Jag vet inte vad det är med mig, men jag ska ju givetvis lämna tillbaka ett par av byxorna, man kan ju inte ha två av exakt samma. Jag blir lite irriterad på mitt beteende ibland...

2 kommentarer:

Mickaela sa...

Hellu!
Nu har vi äntligen fått tag på hundvakt :) skönt.
Mikael kommer inte i mon förrän till fyra då vi ska äta. Förhoppningsvis kommer han lite innan. Men jag tänkte komma vid tolv i morgon om det är ok? =) Ska kolla upp lite tåg nu tänkte jag.

pusspuss

Mickaela sa...

Okej vad bra :) jag kollade nu på östgötatrafiken och då går det ett tåg härifrån halv tolv, och så är det i nkpg vis 11.57 :) så det blir ju perfa :) Snygga shoes btw ;)

pösspöss