tisdag, april 14, 2009

Kom på en sak

Jo jag kom på en sak nu som jag kan berätta. :-)
Efter jobbet idag så åkte vi till McDonalds och tog drivern för vi skulle ha cheesburgare. Olle kör fram bilen till den där högtalaren och hissar ner rutan.

Det är tyst i från högtalaren ett tag och Olle säger;
"Undra hur de vet att man är här, om de har en filmkamera och tittar på?"
Då hör man att någon börjar skratta i högtalaren och Olle kommer på hur dumt det lät.
Sen skrattar vi gott åt det.
Sen efter beställningen så kör man ju vanligtvis fram till första luckan.
Men inte Olle, han kör förbi första luckan och direkt till den sista där man hämtar maten. Jag undrar vad han håller på med egentligen. Och han visste väl inte riktigt heller varför han gjorde så.
Då börjar han att backa tillbaka bilen i McDrivern, tillbaka till den första luckan igen!
Sen skrattade vi lite till, men jag skämdes mest.

1 kommentar:

Malin sa...

Ska du börja sy? Jag har en Hugin som mamma köpte på konsum. Inget jätteavancerat, men sen använder jag den inte så ofta heller. Den fungerar att sy enkla saker med som gardiner, kläder och sånt skojsigt.