lördag, april 18, 2009

God kväll!

Ja, jag har väl inte så mycket kul att skriva egenligen. Kollar på trean, Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Det är himla dåligt, men det finns ju inget vettigt att se sin vanligt.
Till och med Robinson är tråkigt, trots det så följer jag det.
Katterna ligger och sover, China på filten och Boston i mitt knä. Tur att man har sina bebisar när man sitter ensam i veckorna!
Jag är trött, det är en jobbig vecka när det är avstängning. Inte en lugn stund på jobbet.
Nästa vecka ska Carlings höra av sig, men jag tror inte jag får det enligt min magkänsla. Har varit på två intervjuer och har provjobbat hos dem, det står mellan mig och två personer till. Jag trodde att jag hade övertygat dem, men inte då. Får se vad de kommer fram till för beslut.
Man får vara glad så länge man har ett jobb iaf.
Det är jag tacksam för! Nu ska jag äta glass! :)

Inga kommentarer: