fredag, maj 29, 2009

Fredag idag min vänner!

Idag har jag gått omrking så här, eller ja håret såg lite bättre ut innan jag gick till jobbet än när jag kom hem. :)

Nu håller jag på att laga lite sen middag så här efter jobbet och handlandet. Blir vårullar och en macka med leverpastej, inte illa det en fredagskväll.
I morgon ska jag jobba lite extra så det blir 11-18, alltid bra med extra pengar i plånboken. På tal på plånbok så behöver jag verkligen en ny sådan för jag skäms varje gång jag tar fram min.
Ikväll ska jag slappa framför tvn, och i morgon kväll kanske älskling kommer hem. :)

Nu är jag hungrig! Kladdkaka till efterätt kanske?
Jo förresten Mia ska ha katterna när vi åker till Kiruna, det känns skönt och smidigt. Längtar tills vi åker nu, inte många veckor kvar och det ska bli så roligt. Extra kul blir det ju att mamma och pappa följer med!

1 kommentar:

vanessa sa...

Åh den fransväskan är riktigt snygg! Har länge funderat på den, fast nu finns den bara kvar i beiget men tror jag ska köpa den iaf annars kommer jag nog ångra mig! :)