måndag, november 02, 2009

Bloggtips

Tänkte dela med mig om ett bloggtips, jag har läst Amandas blogg i kanske 2 år? Hon har flyttat runt en hel del mellan olika domäner, men nu har hon sitt eget. Det jag gillar mest är hennes hår, ge mig! Visserligen har hon hårförlängning, snacka om sugen jag blir att beställa och fixa lite clips i mitt hår. Afrocare är en brittisk hemsida som säljer löshår väldigt billigt, ett 60 cm långt äkta hår ligger på ca 450 kr. Jag köpte mitt från Rapunzel för 1000 kr...funderar på att beställa därifrån...Nu ska jag iaf fortsätta med min frukost och sen åka till jobbet, slutar kl 18.00 ikväll, not funny!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej :)
Jag har också följt Amandas blogg länge, jäkligt cool tjej :) Ja, visst är blusen fin, så tidlös! Fastnade direkt för den, så den fick följa med hem direkt, haha.
Trivs du fortfarande i din hårfärg då? Själv är jag lite mörkare, passar ju vädret... Händer annars hos dig? Kramar :)