torsdag, november 05, 2009

Going crazy!

Jag blir galen!
Det går snart inte sitta vid min dator längre för skärmen blir vit hela tiden! Det är så otroligt irriterande! På lördag ska jag nog gå till Onoff och höra med den vad de kan göra, det är ju garanti på den. Jag hoppas det är något fel som går på garantin bara så det inte är virus eller något.

Igår gick jag och la mig redan efter kl 21, är så otrooooligt trött. Vet inte hur jag ska klara av att jobba de här två sista superlånga passen. =( Har ont i magen, ont i kroppen och ont i huvudet. Jag har inte haft problem med att jobba långa pass innan, när jag jobbade på ett gruppboende hade jag ibland pass från kl 12.00 på lördagen till 16.00 på söndagen, 28 tim!

Men när man sitte roch svarar i telefon hela tiden är det en helt annan sak eftersom jag måste annstränga mig hela tiden för att låta glad och pigg och även kunna lyssna på kunden. Sen när man sitter där och annstränger sig så börjar kunden skrika hejj villt mitt i allt. Usch.. Nä, nu har jag klagat färdigt för den här gången. =)

Inga kommentarer: