söndag, november 15, 2009

Funderar och tänker nog...


Jaaaa, jag ska nog bli brunett igen. Har tröttnat på det röda, jag känner mig lite begränsad i mitt röda hår när det gäller kläder och smink. Färgen till vänster ska jag försöka satsa på tänkte jag, älskar den! Nu tonade jag mitt hår rött senast för en vecka sen, så det kommer nog dröja drygt en månad tills jag går tillbaka till det bruna, så färgen tvättas ur endel först. Det är ju svårt att färga över rött hår, tur att jag bara har toning... Sen ska jag nog ta mig i kragen och beställa hår ifrån Afrocare, så jag får extra långt och fint hår, för en billig peng dessutom. Ett 60 cm hår med clips ligger på ca 600 kr, halva priset mot vad jag betalat innan. Jepp, där fick ni lite info om mitt kommande hårprojekt! Märks det att jag blivit lite beroende? Hmmm..nja kanske!

Inga kommentarer: