söndag, november 29, 2009

Söndags mys

Bästa Emelie och jag var ju på stan idag. Det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara. Med tanke på att det är julskyltning? Men hur som helst så var ju det skönt. När vi var vid Åhléns så hade de den vita stjärnan där, exakt den som jag köpte i Ullared igår förutom färgen. På Åhléns kostade den 589 kr, jag gav 199 kr. Snacka om ett bra köp!
Vi var och fikade på Espresso house också, sen var vi ute vid Maxi och kikade. Mysig söndag med andra ord! Nu är jag jättesugen på kladdkaka så jag ligger i soffan och håller tummarna för att det finns ägg hemma, men jag tror inte det...

1 kommentar:

Johanna sa...

sv: Visst är den! Den har blivit riktigt poppis här hemma. Plus kasslergratängen. Till och med Christoffer som inte tycker om kassler tycker den är supergod! Kan du inte lägga ut nåt mer smarrigt? Har inte hunnit testa de andra recepten dock :)

Nej, har inte hunnit med det än. Tänkte vänta efter nyår med det. Så skönt att ha långt hår när vi åker till Branäs över nyår..