tisdag, november 24, 2009

Harry Potter

Olle köpte alla Harry Potter filmer för några veckor sen som vi kollat på, och idag köpte vi den senaste, Halvblods prinsen..så den blir det att se ikväll!
Har sett de första på bio, men de är så bra och mysiga att de tåls att se igen. Hoppas att den senaste är sevärd nu bara. På tal om film så har ju Stig Larssons, Luftslottet som sprängdes premiär på fredag. Redan tänker jag, vi såg ju nyss Flickan som lekte med elden. Så den måste vi se snarast. Läget annars...ja mina munblåsor sitter på tungan och kinden med ett stadigt grepp och jag känner mig helt svullen. I morgon är jag ledig, så då kan jag vara tyst och vila.

1 kommentar:

Johanna sa...

Visst är dom för bra? :) Hoppas på att sista kommer ut snart också. Om de ens har börjat filma den.

Ps. De ska öppna ett Harry Potter land i USA. HAHA.