tisdag, november 24, 2009

En dålig natt

Fy vilken natt det varit. China har hållt på som en galning och jagat och "grävt" efter mina fötter, och hennes klor är så vassa. Måste klippa dem idag...så det har inte blivit mycket sömn. Dessutom har jag haft sån värk i min mun, tunga och kind att det dunkat. Nu försöker jag pilla mig i en macka, men det går ju sådär. Gör så himla ont!
Jag har alltid haft det problemet att jag får enorma och många munblåsor då och då, har hört med både tandläkaren och läkaren om man kan gör något åt det, för jag lider verkligen när jag har dem. Men det är ärftligt så det fanns inget att göra enligt dem. Jag har en salva att sätta på blåsorna, men det fungerar ju sådär med tanke på att den försvinner ganska så snabbt. Nä, just nu tycker jag synd om mig själv. Nu ska jag snart till jobbet!

Inga kommentarer: