måndag, november 23, 2009

Tycker att Englas outfit var så fin! Hon är så snygg i sitt mörka hår! Har följt hennes blogg några år nu, den är så mysig på något sätt. Även om jag önskar att det vore lite mer personlig.

Nu kollar vi på Ullared, och jag längtar till lördag för då åker jag dit med mina arbetskompisar! Kommer bli jättekul! Nästa vecka är det Västerås, Jensens och Lars Winnerbäck som gäller! Sen på torsdagen ska vi till Rebecca och Johan på en bit mat och gå och lyssna på Magnus Betnér på kvällen. På fredag är det dags för julfest på jobbet. Kommer bli en kanonvecka, jobbar dessutom bara 5 timmar den veckan...men det är nästa vecka det. Nu tar vi i första hand och avverkar denna. Jag har en munnblåsa som gör väldigt ont, hoppas inte jag blir förkyld till helgen! Brukar vara första tecknet på att något är på G. Nu ska jag fortsätta kolla på tv, ha de gott!

1 kommentar:

Mickaela sa...

Du får icke bli förkyldis till helgen. det vill vi inte minsann.