onsdag, november 11, 2009

Onsdag kväll

Nu har jag precis ätit lite varma mackor och julmust till kvällsmat. Jag borde verkligen ta och börja röra på mig..usch. Jag tänker ofta att jag ska börja gå ut och gå varje dag, det är ju ganska mysigt. Men jag kommer alltid på en massa bortförklaringar för att inte göra det. När jag börjar plugga i Linköping ska jag försöka gå till och hem från stationen, när det blivit varmare ute. Det kommer väl inte heller gå så bra, men det skulle göra mig gott på flera sätt. Nåväl.
I morgon är det dags för jobb igen känner jag, ska bli skönt att få klä upp sig lite och göra mig i ordning. Det har varit myskläder som varit mest aktuellt de senaste dagarna. Har faktiskt köpt en ny topp och en ny cardigan, så någon utav dem kanske åker på i morgon. :)

Inga kommentarer: