tisdag, november 17, 2009

En dag i Linkan

Idag har vi haft en heldag i Linköping. Tanken var att köpa fodrade vinterskor och strumpor, och så blev det. Blev så himla glad när jag hittade dessa på Scorett eftersom jag var ute efter ett par mc-boots med ludd i. De var jätteluddiga och mysiga! Lämnade tillbaka sammetstightsen då de var på tok för korta i benen, köpte istället linner och leopardtightsen på Vila för samma peng. Dessutom köpte jag en julfest/nyårs-klänning på H&M, men den var för stor, så jag måste byta den. Vi hälsade på Mickaela också, och hennes mage försås. Det är ca 11 veckor kvar nu tills lillan kommer. Mysigt! Nu blir det lussekatter och Harry Potter.


5 kommentarer:

Nathalie sa...

Jaha vad fint:) den var ju så skön me:) hoppas det är bra med dig?

Kram

EmelieCatrine sa...

FAN VAD SNYGGA SKOOOOR! ÅÅÅHH!!!!!!!!

SV; Hej stumpan! Jadå, allt är bra med mig, efter alla omständigheter. Hur mår du? Nej, men gud. Du störde inte, hade bara inte laddat mobilen med money.

Haft en bra dag i Linkan? :)

Puss och kram

Beauty By Beata sa...

Vilka snygga boots!

Towe sa...

Hej :)

Gud vad jobbigt när det inte blir bättre :( Man känner sig ju så hjälplös. Tyco verkade inte ha några besvär av sina utslag, inget kli eller så, det var jag tacksam för. Veterinären tyckte inte att det var någon idé att göra nån utredning när vi var eftersom han var så ung. När jag pratade med uppfödaren så sa hon att hon upplevde det som ganska vanligt med allergi hos katter som åt RC så vi bytte till Orijen som hon rekommenderade då. Nu har vi bytt igen till Eukanuba då jag tyckte det var lite väl lång ingredienslista på Orijen och det har funkat bra och han har inga utslag kvar. Han får även ett mål blötmat om dagen, mest för vätskans skull. Vi går också till smådjurskliniken. Tyckte dom verkade bäst när jag letade men tänkte om jag hade missat nått ställe ;)
Vi bor på Enebygatan, vid Matteusskolan ungefär. Letar dock efter en större lägenhet nu då den här är för liten men gillar läget. Nära till det mesta och praktiskt att hållplatsen för campusbussen ligger på ca tre minuters avstånd då jag pluggar i Linköping :)

Jossan sa...

Snygga shooooes