söndag, november 15, 2009

A girl best friend?

Det känns som att jag aldrig kommer till skott och hitta en ny väska som duger. Jag är ute efter en som jag kan ha till skolan. Den ska vara rymmlig så man får plats med matlåda, lite böcker och andra nödvändigheter, och den ska gärna vara i äkta skinn så det håller. Dessa fyra är fina, de till vänster kanske inte är helt optimala dock. Tänkte kolla i Ullared efter en väska först och främst, det finns ju lite väskbutiker runt om Gekås som är värda att spana in. Nu blir det nog film strax, kan inte bestämma mig om jag ska se den på tv 4 eller tv 3....

3 kommentarer:

Johanna sa...

Kan tipsa dig om en grymt snygg väska som Frida kommer att få in på HemÅvila. En svart med runda guldnitar. Kolla in bloggen på www.hemavila.se :)

Emma Andersson sa...

Den på bild fyra har jag, den är jättesnygg, men tyvärr inte så bra kvalité.. Dragkedjan går ganska lätt upp, något jag fick erfara när jag hade den som handbagage på flyget en gång - inte kul! Sen tycker jag att den slits ganska så lätt. Men som sagt, den är snygg. :)

ebba sa...

Vilka snygga väskor, helst den beiga o gröna! :) Var kommer de ifrån?