torsdag, november 12, 2009

What to do?

Det är som de säger; Det blir aldrig som man tänkt sig!
I eftermiddags ringde de från smådjurskliniken och ställde in besöket för China som vi hade bokat i morgonbitti. Det var så många som blivit sjuka, så det är ju inte mycket att göra åt saken då. Vi ska dit på onsdag istället. Sen blir det inte att jobba i helgen heller, som jag hade hoppats på. Nu är jag ledig ända till måndag och funderar på vad jag ska hitta på? På lördag ska jag träffa Emelie iaf! :)
Jag funderar faktiskt på att baka lussekatter på söndag, jag ääälskar lussekatter, mums! Tänker också på om jag skulle slå till på att göra en nagelförlängning på HC, de har halva priset hela november, så man får endast betala 250 kr för gelénaglar! (såg det på Colorelles blogg) Lite skillnad mot vad mamma fick betala i Vetlanda, 800 kr tror jag det kostade, helt sjukt vilket överpris de har!

Jaja, jag tänker iaf inte slösa upp de här dagarna på att inte göra något vettigt,! Nu ska jag ringa min gubbe. Hörs i morgon!

Inga kommentarer: