fredag, november 13, 2009

Om Kenza har det, ska alla ha det!

Jag börjar bli less på en massa hypade plagg i modeindustrin. Det är sant.
Om det är något plagg som det skrivs en massa om och som får mycket uppmärksamhet så tar det slut på ett naffs för att alla "måste" ha det. Förstå mig rätt nu, jag gillar själv att läsa modebloggar och inspireras av andra bloggare. Men det börjar bli för mycket nu! Folk är verkligen galna och står i princip i kö för att få "det där omtalade" plagget för att de "måste" ha det. Efter en månad eller två ser man inte röken av det omtalade plagget något mer. Det är inte kul att man måste vara först ut för att få tag i något plagg man gillar, och jaga efter det som en idiot. Om Nelly får in en snygg topp som många bloggat om, då är den slut på 1 timme. Nu tycker jag att vi taggar ner oss lite va? Bär det ni gillar och inte det Kenza gillar?

Nä, nu ska jag åka och handla! :)

Inga kommentarer: