fredag, juli 10, 2009

Äntligen!



Jag sitter och kollar på Miami Ink nu, och luktar på mitt hår. Mitt nya shampoo och balsam luktade underbar cocosdoft....mm!

Men det var inte det jag vill berätta om nu utan att jag äntligen har funnit en konstnär vars konst jag faktiskt gillar! Natalia Fabia heter hon och var nyss med i Miami ink. Hon fick en ljuskrona tatuerad på ryggen, jättesnygg! (snyggare än på bild). Att jag aldrig tänkt på det som är överdrivet förtjust i ljuskronor. Men iaf, sen visade dem flera av hennes målningar, tyvärr hittade jag inte samma på internet att visa er, men de var underbara. De här målningarna var inte så tokiga heller. Älskar stilen, ljuset och att det ser verklighetstroget ut. Det ser ut som man kan drunkna i målningarna, de är så djupa. De är speciella, inget Picasso och sånt skit, haha.
Jag måste lista ut hur man får tag på hennes tavlor!
Nu har jag tryckt i mig 0,5 liter jordgubbar, sparar resten tills i morgon.
God natt!

Inga kommentarer: