fredag, juli 03, 2009

Toppen

Köpte den här toppen på MQ idag, den är kolsvart men det vart lite överexopnerat i kameran så den ser grå ut. Den är jätte snygg på!
Vi har precis ätit middag, grillad fläskfilé och färskpotatis. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer, kanske en liten promenad. Satte lite öl i kylen men det är vi säkert för trötta för.
Jag känner bara för en hemmakväll med chips och pepsi, det är inte illa det. Ska njuta min sista helg innan semestern tar slut. Vilken ångest....

2 kommentarer:

Elin sa...

Tack :) Jag gör mina naglar hos Eglina på Salong Skvallertorget i Norrköping. Hon är jätteduktig och jag har blivit nöjd varje gång!
Kram

Stephanie sa...

Heej..
Jaa jag gör mina på skvallertorget.. Svin duktig är hon!
Jag har bara en förstärkning på mina naglar och lite dekoration, men jag betalade runt 550 kanske...
Lycka till!// Kram