måndag, juli 27, 2009

H&Mmmm...

Jag tycker att H&Ms höstkollektion ser ganska trist ut än så länge. Dessa mamma-toppar är däremot rätt så fina och kostar bara 199:- . Jag såg att Stina Lee hade den grå för ett par veckor sedan, hon ska ju få en bebis i september. Jag trodde då att toppen var en icke-mamma-topp så jag funderade på att köpa en sån, men det går ju inte. Det kanske jag borde förstått eftersom hon är gravid men det finns ju så många toppar nu som ska vara vida kring magen.
Min vän Mickaela ska ha barn efter nyår, så hon kan ju köpa en sån då istället. :) Det blir skoj!
Jag väntar nog med att börja köpa mammakläder ett par år. Jag har ju planer nu för annat spännande. När man pussar mina katter på magen är det nästan som att pussa en bebis, mjuka, varma och luktar gott.
Nu ska jag strax till jobbet, sen ska jag åka och hämta ett paket på posten. Spännande! Ni får se sen.

1 kommentar:

Mickaela sa...

Ååå vad fina de var :) sån skulle man kanske ta och skaffa sig när det börjar bli dags och magen växer :P hihi. Pöss