tisdag, juli 21, 2009

Vila hos Mandeldesign




Jag vet att det är mitt i sommaren men jag gillar ändå att titta på höstens mode. Ett par skinnhandskar ska det definitivt bli i höst för min del, helst vill jag ha ett par i äkta skinn som är mjuka och sköna. Jackan på bilden längst ner är en riktig Elin jacka, men tyvärr har jag ju så mycket jackor redan. Vore bra om man kunde sälja ifrån sig de kläder man inte använder, jag har saker som hänger i garderoben med prislapparna kvar tom.
Efter jobbet for vi ut en sväng till Maxi huset, var inne på Scorett och frågade om "The boots", de hade inte kommit in än men de ska ringa mig när de finns där. det hade varit flera och frågat efter dem, och jag ska ha dem!
Jackan och handskarna kommer ifrån Vila och finns hos Mandeldesign.

2 kommentarer:

JohannaP sa...

Va inne på HemÅvila idag och provade handskarna för Frida har dom också hos sej. Supermjuka! Helt underbara.. Bara så du vet =)

Elin sa...

Oh, gött...jag kan bara inte avgöra vilka som är snyggast!