torsdag, juli 30, 2009

Något nytt


Hej! Var på MQ och Gina efter jobbet, fyndade bikinin för 59:-. Ett par lacktights och ett par tights med skinndetaljer fram på benen på MQ för 199:- st, det sistnämnda var dock inte fynd. Mina lackleggings har blivit så slitna så det var dags för ett par nya, de andra var en bonus. ;)
Förlåt för de hemska bilderna, det blir så när mörkret faller och blixten ligger på. Jag skäms nästan för de ser skabbiga ut men nu blir det så här.
Gud så konstigt jag skriver just nu, förstår knappt själv vad jag menar.
Annars är det trött som vanligt, vet inte vad denna ständiga trötthet beror på med jag börjar bli trött på att vara trött. I morgon efter jobbet far vi hem till småland för att gå på marknad i helgen. Då får katterna provåka sin stora bur också, vi köpte en så att en toalåda och liggplats får plats i den. Så kan de åka bil i lugn och ro. Det är egentligen en hundbur, de är lite bortskämda men de är ju mina bebisar och då vill jag att de ska ha det bästa.
Nu ska jag gå och packa ihop vilka kläder jag ska ha till helgen, inte det enklaste! Får se hur mycket jag bloggar i helgen så har överseende med att det kan bli lite torka här nu i två dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper vi får se deg i lakk tightsen :)