onsdag, juli 08, 2009

Jag är 1 kg choklad

På två veckor har jag ätit 1 kg choklad ungefär. Det är helt sjukt, så idag har jag köpt jordgubbar. Måste stilla mitt sötsug med något som inte lägger sig runt magen och ger mig vitaminer.

Efter jag slutat åkte jag till City gross och handlade, tog mig i kragen och skaffade äntligen deras förmånskort som jag tänkt på i 1 år. Det var en jättetrevlig tjej som jobbade i förbutiken, tänkte nästan fråga henne om hon ville ta en fika en dag. Men jag kom på ganska snabbt att hon skulle bli rädd för mig då och undra vad jag var för typ. Haha! Hur lär man känna nya människor? Jag får fortsätta klura på det så folk inte blir rädda för mig.

Har även bokat tid för håret på Sussies hos Sandra (inte illa!). Fick inte förrän den 22 juli, men det borde väl vara ett tecken på att hon är duktig? Jag hoppas det.
Nu ska jag läsa bloggar, sen blir det middag. Jag återkommer med något vettigare!

Inga kommentarer: