tisdag, juli 28, 2009

Elin gillar

Tröja & Tights Gina Tricot, Halsband & Väska Bagsandfashion.com och Skor från Scorett

Nu sitter jag här och äter chips och har dåligt samvete, ja inte över att jag äter chips utan över min garderob. Jag har massor av stackars kläder som hänger och ligger där så gott som oanvända för att jag aldrig hittar något tillfälle till att ha dem. Det får jag dåligt samvete över. De är för fina för att skänkas, men vem skulle köpa dem? Får man kläder sålda på Tradera t ex? Jag själv skulle aldrig köpa begangnade kläder där, men jag har personligen lite svårt för 2-hand. Det är ju synd att de ska ligga där och inte bli använda, då får jag dåligt samvete när jag köper nya kläder dessutom. Jag har slösat pengar på kläder jag inte gillar, det är ju inte så skoj. Jaja, jag kanske börjar gilla dem någon gång. Nu den senaste tiden har jag börjat tänka igenom mer om jag Verkligen gillar plaggen jag köper eller inte, då görs inga mer sånna här "misstag". Haha bara för det funderar jag på om jag verkligen gillar att spännerna på mina nya skor var så guldiga...ska testa dem lite här hemma till olika saker så får jag se sen. Kändes som jag var tvungen att köpa dem idag eftersom hon packade upp dem och alt åt mig i butiken, men jag vet inte om jag gillar dem så mkt som för 1000 spänn. Kanske blir öppet köp, kanske inte. Vi sover på saken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja!! Elin kom ikväll alltså. Kommer bli en av ottens bästa kvällar tror jag. Våran fest börjar 22 och håller på till 03. Entre 60 kr! välkommen!!! Gå in på face book och gå med i evenemanget "ONZDá white session" så står det mer!! kram Vicky