söndag, juli 12, 2009

Gäsp

I brist på en passande bild så visar jag Oskar och Pernillas ena chinese crestet, Storm. Visst är han frän?! De har en likadan till som heter Frost. (naket ska de va!)

Guuud så trött jag är! Vi har hållt igång hela dagen med städning och målning. Nu är det bara golven kvar som ska skuras, men det får vänta tills i morgon.

Det har verkligen blivit en ordentlig storstädning här hemma och det känns skönt. Nu ska det bli kul att se hur det blir när tapeterna kommer upp på väggarna. Ska åka i morgon och köpa tapeter, så får se vilka vi väljer. I morgon kommer svärfar och svärmor hit också...och mitt paket från Nelly kommer förhoppningsvis. Nej, jag är så trött att jag ska bädda rent med nytvättade lakan och gå och lägga mig nu. Boston ligger och sover på en badrumsmatta i hallen, som ska slängas...hehe...Natti natti!

Inga kommentarer: