onsdag, juli 22, 2009

Taaadaaaa!!!!



Jag gjorde det, jag vågade färga håret mörkt! Det trodde jag knappt själv att jag skulle våga mig på, men jag litade på Sandra på Sussies Styling team och det gjorde jag nog rätt i. Hon tyckte minsann att jag var jättemodig. Är riktigt nöjd med mitt "nya" jag som en sofistikerad brunett!
Just nu känns det som en peruk, kommer nog ta ett par dagar innan jag vänjer mig och inser att jag faktiskt färgat det. Inga förebilder behövs, ni vet ju hur jag sett ut de senaste 6-7 åren. Haha....

3 kommentarer:

Mickaela sa...

Grymmt snyggt Elin! :D

Mickaela sa...

jag förstår att du känner dig som en ny människa :p
vi flyttar 2a augusti =) så det är ganska snart de. Jobbigt att flytta och flyttstäda speciellt :/ hähä.
Ja vi måste verkligen ses nån dag. det är bara o höra av sig, jag gör ju inte mycket just nu iaf :p

kram

Sofia sa...

Så bra det blev :) Du passar mkt bättre i mörkt hår, framhäver det solbrända (eller om det är fejkat, jag vet inte, hehe) på din hud.. Modigt.