söndag, juli 05, 2009

Sugen på sött

Hej!
Nu sitter jag här igen framför datorn igen och är sötsugen, munkar med hallon i mitten hade suttit fint just nu. Jag har en Marabou digestive som jag funderar på att hugga in på.
Olle har kört med sticksågen i gästrummet där jag hängt upp tvätt, så nu är hela rummet dammigt av spån. Han har inte huvudet på skaft alla gånger. Just nu ser det ut som en byggverkstad i lägenheten, ligger verktyg och okända prylar lite här och där. Jag trodde han skulle bygga ljudet i bilen, inte i lägenheten. ;-)
Jaja, det blir ju roligt när det är klart, då kan vi åka runt på stan och lyssna på Spice girls eller nått.

Jag beställde plånboken innan med, hoppas de har snabb leverans. Fick lite ångest efteråt 313:- för en plånbok...tror min gamla kostade 70:-. Men å andra sidan är den inte hälften så snygg och det dröjer väl 5 år innan jag köper en ny igen.
Jag har bloggtorka, inte på min egna blogg men på alla andras. Är less på alla bloggar jag läser. Tipsa gärna om några! :-)

Inga kommentarer: