söndag, juli 05, 2009

Bilder från Kirunafestivalen

Takida på scen

Timbaktu

Turbonegro

Jag och Pernilla

Oskar och Olle

Vet inte vad jag försöker med

Vi kollar på Thåström

Thåström

Thåström

En suddig bild backstage på Roger och Karin

Olle och Rickard

Sonic Syndicate

Sonic igen, Karin till vänster

Sonic Syndicate

Jag och Olle i solen
Inga skrytbilder direkt, de är tagna med mobilen. Vissa gånger förvånas jag ändå över att vissa bilder blir rätt så skarpa.
Har fler bilder som ligger men som sagt är de i råformat och jag har inte orkat få ordning på dem än. Nu ska jag göra mig startklar för dagen. Det är min sista dag på semestern så jag vill utnyttja den väl. Nästa vecka jobbar jag förmiddag så det är ganska skönt att komma hem kl 14.30 för då är inte hela dagen förstörd. Synd bara att Olle ska jobba, men det är bara 4 dagar det rör sig om.

Inga kommentarer: