måndag, juli 20, 2009

Code of today

Nu har jag varit ett par timmar på stan och när jag kom hem åkte vi till Spicy hot och hämtade middag. Så nu är jag mätt! Blev endel över som jag ska ta senare ikväll tänkte jag.
På stan var det ganska trist, det var bara massa slut-reor överallt och det är inget vidare. Iofs så fyndade jag ett linne på Cubus Rea som jag testat innan, så det är jag nöjd med. Utnyttjade mina presentkort på Euroflorist också, blev då ljuslyktor. Ska visa lite senare kanske. Men jag har konstaterat att det faktiskt är mycket roligare att nätshoppa, då kan man tänka fundera planera vad man ska beställa och vad man verkligen gillar. Det är så spännande att vänta på paket dessutom! Just nu väntar jag ju på väskan jag beställde från Friis & Co. Har inte sett det i verkligheten och det fanns inga mått på deras hemsida, jag chansar på att det är ganska stor. Till hösten ska man ha stora väskor! :)

1 kommentar:

alexandra sa...

Ja köpte faktiskt mig en väska med där. Så himla billigt. Har en väska från friis & co sen innan. Ska bli intressant o se hur den ser ut ordentligt. Fint linne du har köpt. Cubus finns ju inte i sketlanda..snyft.