måndag, juli 27, 2009

Dagens meny



Tunika Lindex, Slitna jeansleggings Only, Väska Friis & Co, Pumps Bell shoe

Jag var tvungen att kolla hur väskan såg ut "på", ser den jättestor ut?
Har använt mina "gamla" oanvända skor som jag köpte i Gbg förra våren, de är använda en gång endast. Hade glömt bort dem stackarna så då var det likabra att testa dem idag på jobbet. Tyvärr är dem stenhårda i skinnet så det är inga skor för en utekväll direkt. Men de är snygga! Förresten gick det inte så bra för mitt Photoshop, det är för liten skärmupplösning på min dator (har ju en mini-laptop) så PS fungerar inte då. Istället laddade jag ner ett gratisprogram som skulle vara snarlikt PS och allt där var på svenska dessutom, får se om det funkar bra.

2 kommentarer:

Mickaela sa...

haha, ja visst kan du får ärva dem efter mig ;P det är bara att säga till när det är dags :) hihi.

maja sa...

sv: ja eller hur! jag har då laddat hem alla avsnitt jag sett så.. hihi :)

skitsnyggt!