torsdag, juli 16, 2009

Woohoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!


Jag är åter glad! Jag trodde att jag var lycklig igår över min nya jacka, men nu är lyckan TOTAL! Jag ska se Lars Winnerbäck i Linköping den 10 december!!!!!!!! Det var några år sen jag såg honom nu så det ska bli så jäkla skoj! han släpper ny platta under sensommaren och ska därför ut på höstturné. Det finns inte ord som räcker till hur mycket jag älskar och uppskattar hans musik, det finns ingen som han. Fan vad jag längtar nu! Jag är så glad så glad! Jag får tårar i ögonen och gåshus över hela kroppen bara jag tänker på det. ( ja jag gillar han så mycket).
Yiiihhaaaa!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag förstår din känsla! Ska bli så underbart att få se han igen (fast jag gjorde de på P&L) men man kan aldrig se han för mycke!

Är faktiskt sugen på att köpa hans bok också, skulle vara sjukt kul å ha!