söndag, juli 19, 2009

Vad blir det för mat?



Bilder från Öland
Jaha 1000 unika besökare på bloggen nu, då är jag strax ikapp Blondinbella och allt vad de heter. Haha...
Nu sitter jag och tittar på Per på tv 4, Vad blir det för mat? - som det heter så fint.
Vi ska snart äta mat, är jättehungrig efter jobbet och behöver ha något rejält i min lilla mage så jag kan sova gott.
Igår kväll satte vi ut vår soffa på Blocket och det är redan ca 10 st som hört av sig! I morgon skulle det komma folk och titta på den, hoppas vi får den såld. Den nya soffan levereras till oss på fredag, det kommer bli så snyggt! Det senare projektet är att byta ut vitrinskåp och tv bänk, men det lär nog dröja lite. Jag trivs bra med de möblerna vi har idag, de är snygga och stilrena. Men jag vill ha en sammanhängande stil i lägenheten.
Det blir så när man är inredningsintresserad, man byter ofta och vill ha mycket. Jag kanske är lite extrem som haft tre köksbord och fyra soffor på 2 år, men varför inte? Haha, ni tycker säkert vi är konstiga som styr så dant här hemma. Det är alltid kul att variera sig. Det roliga är att nästan varje gång vi bytt möbler och sålt har det gått ihop sig så vi knappt behövt lägga något emellan. Den här gången har vi dock satsat på att soffa med hög kvalitet då vi känner att det är en keeper. Det är tidslös design och om man är trött på den om 15 år kan man klä om den.
Jag har inget fritidsintresse som jag lägger ner massa pengar på som många andra, utan jag lägger hellre mina pengar på hemmet och på kläder (förstås). Det är mitt intresse, förutom katterna förstås! (eller in-tresse som Olle säger). Nog om det, nu står det mat på menyn! Tjingeling!

1 kommentar:

Linda sa...

Kolla in min webshop http://www.beautyinsideout.se
Nu gör jag även egendesignade armband, som kan köpas i min blogg;)