söndag, juli 26, 2009

sega söndagar

Hej! Nu har jag sovit en stund, är fortfarande lite sliten och blodsockret är så gott som på noll. Ska nog smaska i mig en bit kladdkaka snart, det är gott!
Har suttit och spanat höstkläder ett tag här nu. Jag vet att det är långt kvar av sommaren och jag önskar verkligen att det var sommar året runt för jag älskar den här årstiden. Men, jag kan inte låta bli att inspireras. Förhösten är okej men efter att löven fallit ner från träden kan man lika gärna gå och lägga sig under täcket och vakna upp i april. Det finns mycket fint som klädkedjorna bjuder på till hösten iaf, det är alltid lika spännande! Lårhöga stövlar, glesstickade oversize tröjor, lacktights, skinnbyxor, lårhöga stövlar, mocka, mysiga koftor, snygga boot, nitar och spännen, långa halsband, stor väskor, och massor av annat.
Blir nog en tripp till Stockholm om ett par månader för att shoppa...mmm det blir det.

1 kommentar:

maja sa...

du, det blev ju skiiitsnyggt!