fredag, juli 17, 2009

Fredag 17 juli 2009

Spetstopp Monki, Armband Nelly, Klocka Guess, Jeansshorts avklippna från Fornarina, Leopard ballerina Din sko

Nu börjar min utväxt se hemsk ut, det är snart 2 mån sen jag färgade det sist. Men det blir åtgärdat på onsdag när jag ska till frisören och färga håret. Får stå ut lite till. Jeansen blev riktigt bra när jag gjorde dem till shorts, de var för stora i benen så jag använde dem aldrig ändå. Modellen heter Pinup.
Nu ska jag åka till jobbet om ca 20 min, och det är jag inte ett dugg motiverad till! Vädret är underbart, solen skiner och det är varmt. Det är fredag och de andra ska åka till Ikea.
Ibland kan livet vara orättvist. I morgon är jag iaf ledig, då ska vi först till Gränna och sen hem till mamma och pappa för att grilla. Sen jobb på söndag igen...

Inga kommentarer: