tisdag, juli 07, 2009

Media

Idag ska tv 4 sända om MJ mellan 14.00-24.00. Det tycker jag är överdrivet!
Med risk för att få alla MJ fans efter mig så tycker jag faktiskt att han är/var överskattad. Han har aldrig funnits i mitt intresse och jag har aldrig tyckt att det han gjort varit särskilt imponerande eller tillräckligt bra för att älskas som han gör av människor. Jag tycker han är läskig.
Jag vet att det finns miljontals andra människor som tycker att han var en fantastisk sångare, artist, dansare, showare, människa osv. Visst någon bra låt har han väl gjort, men det finns bättre.
Det är vad jag tycker, det finns bättre. Men alla tycker olika och det är tillåtet.R.I.P

1 kommentar:

JosefinEmilie sa...

sv: Nej det är faktiskt en blandning mellan shih-tzu och japanese chin ; så det var inte riktigt rätt ;) kram