fredag, juli 24, 2009

Mys


Så här ser läget ut just nu. Boston ligger och snarkar ihop kurad som en boll i mitt knä och China ligger halvt över datorn. Mina små änglar, de är så snälla och söta.
Nu har jag fått reda på att skorna från Scorett kommer på tisdag, som jag längtar. Hoppas det uppfyller mina förväntingar nu. Gick förbi Klockmaster på stan och såg flera hundra Thomas Sabo berlocker, jag är såld. Fick med mig en broschyr hem med allt som finns ifrån Charm-serien, 600 berlocker....hur ska jag kunna välja?
Nu blir det fredagsmys med kladdkaka och Gangs of New York! I morgon ska vi på fest hos min vän Lina som flyttar till Åre nästa vecka. Blir kul att träffa lite nytt folk också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du kom med till uttagningen av veckans blogg!
Gör gärna reklam på din blogg så folet kan rösta på just din blogg!

Kram Johanna!

Kiki sa...

Vilken söt kisse!

Cia sa...

Åh, älskar sphynxar! ^^ hade tänkt köpa två små nakenfisar.. men så blev det kinesiska nakenhundar istället.. Får bli katt när jag flyttar till större lägenhet så alla kan samsas ;)