söndag, november 30, 2008

Att göra ett bra klipp


Snart ska jag beställa tid till att klippa mig. Det svåraste blir att bestämma Hur jag ska klippa mig. Det blir ju självklart lättast att klippa det som på den vänstra bilden och lägga i slingor så det blir ännu ljusare än vad jag har nu, kanske lite grå blont? . Älskar det långa håret men det blir ju lite svårare att ordna eftersom jag har kortare, alternativet är extensions? Men man kan ju klippa som den första bilden nu, och sen när man tröttnat på det sätta i extensions så det blir som bild nr. 2 och färga det honungsblont. =)
Annars blir det väl bara att klippa topparna som vanligt, då lär det väl bli samma längd som sist jag klippte mig (bilden till höger). Men ingen lugg!
Har ingen att diskutera mitt "problem" med så någonstans måste jag ju få min röst hörd. =)


Olle gillade den här frisyren. Tycker den är jättesnygg, men inte på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var riktigt snygg frisyr...Men om du inte kännar att du passar i kort så ska du verkligen inte klippa dig så..Har sj gjort det misstaget en gång...