tisdag, november 25, 2008

I like it

Igår hade jag som sagt ledvärk när jag vaknade och det har pågått fram tills nu ungefär. Igår kväll masserade Olle in en slags salva och hela armen blev röd (och jag trött som en rutten banan). Skönt att det är bättre nu i alla fall. Är väldigt trött på mina armar och fingrar nu, dags att gå till läkaren igen kanske.
Det är ganska mysigt med snö nu (när man inte behöver skrapa rutorna på bilen dvs) men i morgon kommer den nig försvinna för det ska bli varmare då. Idag är första anmälningsdagen för utställningen i Örebro..undra om jag ska anmäla Boston eller om jag ska vänta. Det är säkert fullsatt snart...Hmm måste tänka lite till.

Nyss hemkommen från jobbet. Har varit en varierande dag, var helt slut vid lunch sen blev det bättre. Har fixat lite med saker och ting också eftersom jag inte fått min lön, men nu är det ordnat. Olle har åkt iväg nu och det känns såå skönt att jag jobbar hela dagarna för då behöver jag inte känna mig så ensam. =) Känner mig rastlös bara nu fram till att jag ska gå och lägga mig. Känner på mig att det kommer bli tidigt ikväll, så himla skönt att sova! Jag känner mig lite som en ny människa nu för jag är så himla glad och tacksam för jobbet, trivs verkligen jättebra! Hoppas att det fortsätter.
Nästa vecka ska vi ha prov och jag är så nervös redan!
Nu blir det dusch och sedan en lättare måltid. =)

Inga kommentarer: