torsdag, november 13, 2008

Städdagen


Idag städar jag och det är jobbigt, är helt slut för jag städar så intensivt att jag nästan flåsar, haha. Har bara kvar att torka av golven nu, det tar ca 2,5 timme att städa lägenheten själv. Jag överväger nog att bo i en tvårummare nästa gång. Det finns en jättefin sekelskiftslägenhet på Knäppingborgsgatan som är till salu nu, en tvåa på 89kvm med perfekta plankgolv! Synd bara att man inte har 795 000kr. Eller 9,5 miljoner hade varit ännu bättre! Ett par vänner till mamma och pappa säljer sitt hus i Sthlm för det och det är skit snyggt, wow! Det har visst varit några kändisar och kollat på det, vem ska annars ha råd? Kanske ska önska mig det i julklapp som mamma sa, hehe.

När jag har städat klart ska jag gå till stan och köpa present till Hanna och eventuellt lite annat. Efter det funderar jag på att gå till gymmet en sväng, trots att jag har väldig träningsvärk idag.
Den som lever får se. nu ska jag skura 95 kvm golv (jag kommer aldrig orka bo i hus).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Hihi! Kul att du gillar oss Värmlänningar :D

Unknown sa...

Gud vad fint ni har det Elin