lördag, november 29, 2008

Helt slut ännu en gång!



Igår var jag och Lina på Palace, det blev mycket gratis eftersom vi kom in på gästlistan så det var bra. Det var första gången jag var där och det var mycket bättre än både Otten och Hugo, så det lär bli fler gånger. Vi blev fotograferade också med en pirat eftersom det var pirattema, hehe. Kvällen började bra när vi stod i baren och skulle köpa oss varsin drink.
-"I can pay you for these drinks" sa en kille bredvid, sen var det bara att tacka ta emot och gå vidare.
Kvällen avslutades på Max sen fick jag skjuts hem av Linas kompisar, skönt det för jag är inte glad i att gå ensam på natten.
Idag har jag legat i sängen till kl 14, jag var så himla trött. Har varit en tuff vecka på jobbet med.
Nu har recis Fredrik varit här och lämnat Mickaelas jacka. Hon och Prince kommer sen och då ska vi och Lina ut och äta kinamat, så gott!! Har bokat bord till kl 18, mums!
Ska plocka i ordning och ta en dusch nu, disken lämnar jag nog tills i morgon...hehe.


I övermorgon kommer äntligen Olle hem igen, håller på at dö av längtan! <3

Inga kommentarer: