fredag, november 28, 2008

God Morgon Fredag!

Oj, det är verkligen härligt att man har gått upp kl 06.00 för femte dagen idag (hrmm...). Idag är det i alla fall fredag och veckan har gått enormt snabbt, detta är nog den snabbaste veckan någonsin? Jag känner att jag är pigg i huvudet och sliten i kroppen, precis som man bli när åldern börjar stiga. Det är lite jobbigt att vara trött i kroppen faktiskt, jag är inte van vid att hålla igång så här. Har inte gått upp så här tidigt sen gymnasiet. Men jag har inte sovit så bra på länge som jag gör nu.
Jag har så dåligt samvete för Boston, han har varit ensam nu i fyra dagar. Min lilla bebis!
Idag kommer nog tiden på jobbet gå långsamt bara för att det är fredag, förra fredagen var en evighet. Ni som undrar var jag jobbar nu så jobbar jag på Viasats kundtjänst.
Eller jag ska jobba där för jag går som sagt utbildning på det nu fram till 20 januari.
Nu ska jag slösurfa lite, var klar tidigt idag....
Trevlig fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det tycker jag. Hur är det på jobbet då?

Anonym sa...

Det låter bra det! Bloggadet länge då eller?