måndag, november 03, 2008

Måndag igen! (lördag)


Nu är det måndag minsann och det känns inget speciellt för mig för jag har ju "lördag" varje dag. Det som däremot känns speciellt är att Olle kommer hem från sin arbetsvecka idag. Så himla skönt för nu är jag ganska trött på att vara ensam. Idag ska jag ta och plocka lite här hemma, tvätta och fixa lite så man slipper det senare. Ska titta igenom nya Elle interiör som damp ner i brevinkastet precis också, förmodligen kommer det bli farligt för det är så mycket man vill ändra på och ha. =) I morgon ska vi en sväng till Linköping och Ikea, ska bland annat köpa spotlights till den stora tavlan. I helgen kommer Olles kompis från Happarande hit också, det kan ju bli trevligt. Han har tydligen aldrig varit på "nattklubb" och vet inte vad planka är (vi ska käka på Bacchus på lördag igen), dessa norrlänningar alltså. Iofs påstår Olle att han är finsk dessutom. =) Nåväl vi får se vad som hända skall.
Den 18 november kommer vi förmodligen åka hem till Virserum en sväng, jag har ju inte varit hemma sen första helgen i augusti när marknaden var och det är 3,5 månad sen. Shit vad tiden går snabbt!...Jaha nu inbillar sig Boston igen att mina axlar är tillräckligt stora för att ligga på, får vi se hur länge han ligger kvar den här gången. Ska anmäla honom till utställningen i Örebro den sista helgen i januari, hoppas han har fått lite mer "hamsterkinder" tills dess min lilla grabb.

Nu ska jag gå igenom morgonens bloggvända!

Inga kommentarer: