tisdag, november 11, 2008

Halv åtta hos mig

"Halv åtta hos mig" är min favoritprogram för tillfället, väldigt trevligt och underhållande. Man blir bara så himla sugen på mat och annat gott när man kollar på matlagningsprogram. Idag hämtade vi mat från Spicy hot, jag älskar thailändsk mat! Orkade inte äta upp allt så jag har sparat lite i kylskåpet, ska ta lite senare, mums! Ska dessutom ta mig lite chokladpudding till dessert, tycker jag förtjänar att trösta mig lite med det nu när Olle har åkt. Fredrik kom förbi innan med jackan som vi pratade om i helgen. Har aldrig testat en skönare jacka i hela mitt liv och funderar starkt på att be hans bror ta hem en till mig. Just nu är jag väldigt sugen på teet som finns på Pause och coffe house by g. Så gott! Någon som vill ta en fika framöver?

Inga kommentarer: