tisdag, november 11, 2008

Hej!



Boston posar inför kameran! Haha...
Idag har jag varit på intervju, hoppas det gick bra för det var tydligen många sökande. Har fått mitt ena intyg nu så det är inte illa, nu väntar jag bara på det andra också. Sen väntar, och väntar jag på en eventuell intervju till TUC, men det kommer kanske under veckan? Idag är jag väldigt trött, blev sent igår för vi kollade på uppdrag gransking till klockan ett. Har sett nyversionen av Sweeny Todd också, inte illa! Vi är lite fega när det gäller obehagliga filmen men nyversionen var inte hälften så otäck som orginalet, den var väldigt bra fatiskt, nästan lite vacker. När jag var yngre kollade jag mycket på rysare och sånt men nu har jag väldigt svårt för det. Varför se en film som skrämmen en när man kan se en film som får en att skratta? =) Ikväll åker Olle och jobbar, men han kommer hem igen på fredag igen.
Nä jag ska nog lägga mig och vila lite faktiskt, brukar aldrig hända men nu är jag trött!

Varför letar människor fel istället för att berömma människor för det som är rätt?

1 kommentar:

Prince sa...

HAHA!! men guuud vad cool Boston är !! :D