onsdag, november 26, 2008

I am happy


Nyss hemkommen ifrån jobbet. Idag känner jag att det har gått bra och att allt börjat falla till rätta i mitt huvud när det gäller det där dos programmet från 1989. Tänk att dos kan vara så avancerat och ändå så enkelt, konstigt. Nu är jag ganska trött i alla fall och har inget gott att äta till middag. Lina hade tagit med en chokladkaka till mig idag som jag fick av henne för att hon fick skjuts till jobbet, så himla gulligt! =)
Nu är det bara två arbetsdagar kvar, sen blir det helg! Ska ta det väldigt lugnt i helgen, städa lite här hemma och kanske träffa Mickaela om hennes jacka hunnit komma hem. Kanske träffa Lina också. Idag kom min lön in i alla fall och den räcker inte så långt. Är så himla trött på att aldrig få tillräckligt bra med pengar så jag har något att röra mig med. Längtar till januari för då kommer en hel månadslön! Ska nog gå förbi HOP framöver och beställa tid till min tatuering, för den ska jag verkligen göra för första lönen. Har väntat så länge nu och det ska jag ge till mig själv! =)

Nu ska jag ringa Olle, har inte pratat med honom på hela dagen. Känns lite ovant men man har inte så mycket tid till att ringa på jobbet.
Puss hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh fick du din lön idag. Det fick inte jag. Jag ringde J förut och sa att jag inte fått ngn lön och vad det berodde på, han lät skit sur; han sa att han skulle ringa upp mig om 10 min. Gjorde han det då? Nee självfallet inte. Så om inte min lön har kommit imorn måste jag ringa honom imorn igen. Jag hatar allt jävla krångel.