söndag, november 23, 2008

Huvudvärk


Idag har det varit en lugn dag, likadant igår, riktigt skönt! Ligger i soffan och har huvudvärk nu och det är inget roligt. I morgon är det dags för jobb igen och jag känner att en till ledig dag hade suttit fint. Hur ska man klara av fem dagar? Kanske inte låter så farligt men jag trivs helt enkelt inte i instängda rum utan fönster, sen har jag lite svårt för att lyssna under utbildning. Det är lättare att lära sig när man gör praktiska saker. Har i alla fall köpt bananer till i morgon. =)
Vi ska få samlyssna lite i morgon också och det blir kul!
Den 19 december blir det julbord på jobbet med fest, hoppas det kan bli trevligt!
På tisdag åker Olle och jobbar som vanligt, känns inte liiika tråkigt nu eftersom jag har jobb nu. Men han blir ju bara hemma en vecka till efter det sen är han borta två veckor och det känns trist.
Nä, den dagen den sorgen. Ikväll är det sista avsnittet på Ensam mamma söker. Nu ska jag läsa min tidning som jag köpte innan. Hej och hå!

Jag vill åka till Kiruna med Baby! =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart sover lokförare? Tänkte eftersom de är borta så många dagar i streck.

Elin sa...

Dem sover på hotell :)