måndag, november 10, 2008

Julklappar

Jag har sån ångest, vill köpa julklappar men jag har inte pengar till det. Känns jättejobbig. Jag får väl tillverka egna, rita teckningar eller något. ca 3500 människor fick gå hem från sina jobb första veckan i november, detta börjar bli katastrof. Hoppas jag kommer in på utbildningen i Tranås, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Jag har fortfarande inte fått mina arbetsgivarintyg så jag kan skicka in dem till alfa-kassan. Har tjatat flera gånger nu om det. När jag väl skickat in dem kommer det tar ca 6-7 veckor innan jag får pengar, så det lär nog ta till nästa år. Sen fattar jag inte om jag ska skicka in mina kassakort även om jag inte skickat in arbetsgiarintygen än?
I morgonbitti ska jag på arbetsintervju och dem vill att jag ska ta med arbtesintyg osv men jag har ju inga eftersom jag aldrig får dem.
Jag börjar bli deprimerad, livet är tråkigt utan pengar helt enkelt, och utan jobb/skola.
Nu ska jag ringa och tjata ännu mer om intygen...Tjohejhej!

2 kommentarer:

Prince sa...

skicka in kassakorten iaf :)

Elin sa...

Då gör jag så =)