söndag, november 09, 2008

Söndagen



Idag är det farsdag, grattis pappa!
Igår vr vu ute en sväng, till Otten igen. Skulle gått till Hugo men orkade inte stå i kö när det regnade. Som vanligt var jag den enda blondinen där inne, med undantag för Nestor. Jag har kommit på att det är inte lika kul att gå ut med killar för dem bara pratar jobb, politik och ekonomi. Med undantag för Nesto ännu en gång.
Johan ligger fortfarande och sover medans jag har duschat, städat, diskat och torkat av golven. Jag vill inte att hela dagen ska gå åt spillo bara för att man inte tänkte sig för igår. Antar att jag blivit äldre och förståndig. =) Jag blev så besviken innan när jag såg att Olle druckit upp min julmust. Köpte den första för säsongen och hade sett fram mot att dricka den till tacosen idag, hade sett fram emot det hela helgen. Snyft.

Inga kommentarer: