fredag, november 07, 2008

Vill inte ha fredag idag


Idag känner jag inte för fredag för vi måste göra massa tråkiga saker! Städade inte så mycket igår så nu har vi massa tråkigt att göra. Olle har vänt omkull hela köket genom att göra omelett och nudlar, jag förstår inte hur han lyckas skapa sån oordning?! Har varit på Proffice nu och jag bad honom att göra iordning medans jag var borta och var hittar jag honom? Jo i soffan och spelade tv-spel. Han är en orsak till att jag inte vill ha barn för det är så jobbigt att tjata. Nu ska jag skapa ordning och reda här hemm ännu en gång...Förresten så var det där på Proffice bara en infomöte, sen blir man kallad på två intervjuer efteråt också. Tycker det är lite jobbigt att behöva utstätta sig för två intervjuer till ett arbete. Men men, vi får väl se hur det går! Jag vill även tillägga att jag har en "godd hairday" idag, en väldigt bra och det är kul! =)
Trevlig helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Karlar har en förmåga att inte fatta det här med ordning och reda...

Anonym sa...

när han går hemma och drar benen eftersig och inte jobbar, då kan du klaga. Just nu är han ju iväg långa perioder och jobbar, visa lite respekt och kärlek istället.
Du har väl mer tid till o städa.

Elin sa...

Det är inte de som det handlar om utan att man hjälps åt med vissa sysslor. Det räcker ju inte med att städa varannan vecka direkt.

Anonym sa...

stackars pojk. han jobbar som en tok och du bara klagar... låt han städa upp när han vill för tusan!!!!

Elin sa...

Haha, nej det gör han inte direkt.