onsdag, november 12, 2008

Nu har jag tränat

Det är verkligen mycket skönare att träna på dagen än på kvällen. Har varit med Malin på gymmet precis, är ganska slut nu. Jag märker allt tydligare att det är konditionen jag behöver få bukt på, den är inte något att skryta med direkt. Roligare att träna med Malin än med Olle deusstom, hehe. Olle gillar ju inte konditionsträning och löpband direkt.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta till middag, det blir väl kycklingpytt antar jag. Hade varit riktigt gott med kycklingsallad från Max, den är himmelsk!
Ikväll är det Halv åtta hos mig och Bonde söker fru som gäller, efter det Efterlyst. Det bästa med hösten och vintern är alla tv-serier, på sommaren går det bara repriser.
I morgon ska jag till stan och köpa present till min syster Hanna som fyller år på lördag. Då ska vi åka hem till Virserum och fira henne. Ska kolla efter ett par träningsbyxor också för dem har har nu är på tok för varma. Usch, det börjar mörkna redan vid halv fyra nu, det är tragiskt. (Tänker på Mickaela när jag säger tragiskt, hehe.)
Nu ska jag ta en dusch!

2 kommentarer:

Prince sa...

haha.. varför tänker du på mig när du säger tragiskt? :S :P

Elin sa...

Alltså, jag menar ju självklart inte att du är tragisk eller så. Haha! Bara att du har sagt det ett par gånger vet jag och då har jag lagt det på hjärnan. Hoppas du fattar hur jag menar, hehe. :-P